Waarom Solar Monkey geen opzegtermijn hanteert

“Uw contract is vorige week stilzwijgend voor een jaar verlengd, u kunt nu dus uw abonnement niet opzeggen.”

Bovenstaand bericht is wel het laatste waar jij als flexibele ondernemer op zit te wachten. Toch komen lange opzegtermijnen helaas nog veel voor in de markt. Waarom? Omdat bedrijven bang zijn dat hun klanten rond gaan shoppen en vertrekken naar de concurrent.

Bij Solar Monkey zien we dat anders! Wij hanteren geen opzegtermijn, zodat onze klanten per direct kunnen opzeggen of overstappen. Sterker nog: we werken met een niet-goed-geld-terug regeling op de maandelijkse kosten. Waarom? Omdat wij het belangrijk vinden dat al onze klanten ten allen tijde tevreden zijn.

We leveren software en helaas zijn bugs en storingen soms onoverkomelijk. Bovendien is de software nog lang niet uit ontwikkeld en we hebben ontzettend veel ideeën om deze verder te verbeteren. Het kan daardoor altijd voorkomen dat er klachten of wensen zijn, dat lossen we graag zo snel mogelijk op!

”Het hanteren van géén opzegtermijn houdt ons scherp en zorgt ervoor dat we altijd tot het uiterste gaan om de beste kwaliteit te leveren.”

Natuurlijk zijn ook wij soms bang dat klanten bij het minste of geringste overstappen, maar dat is jun goed recht. Binnen Solar Monkey zien we het vertrekken van een klant als teken dat wij hebben gefaald om de klant 100% tevreden te stellen. Het hanteren van géén opzegtermijn houdt ons scherp en zorgt ervoor dat we altijd tot het uiterste gaan om de beste kwaliteit te leveren. Bij een probleem of wens van de klant gaan we in overleg om samen een nog betere dienst neer te zetten. Met trots kunnen we daarom zeggen dat we een klantretentie van 100% hebben!

Bij Solar Monkey geloven we dat je alleen een duurzame business kunt bouwen op basis van wederzijds vertrouwen en respect en dat het product voor zichzelf moet spreken. Dat is waar we voor staan en waar we groot mee gaan worden, samen met onze klanten.

Onderwerpen:

2021-04-07T10:29:51+01:00