Servicecontracten

Klaar voor de toekomst.
Start met servicecontracten

Van kostenpost naar verdienmodel

Wanneer systemen ouder worden is de kans op mankementen groter.
Ook groeit je aantal systemen, dus je servicelast stijgt aan twee kanten.

Veel installateurs denken daar niet over na en worden verrast door de servicelast.
Service weigeren kan eigenlijk niet: je gaat langs of je hebt een klagende klant.

Daarom helpt Solar Monkey je om servicecontracten te introduceren.
Zo maak je van een kostenpost een verdienmodel.

Meer lezen over servicecontracten

GEEN SERVICECONTRACT

SF
  • Tevreden Klanten
  • Gedekte Kosten
  • Extra marge

WEL SERVICECONTRACT

SD
  • Tevreden Klanten
  • Gedekte Kosten
  • Extra marge
  • Servicecontracten geven je een positieve langetermijnrelatie met je klant.
    En het is nog winstgevend ook!

Marcella – Sales Monkey

  • Servicecontracten geven je een positieve langetermijnrelatie met je klant.
    En het is nog winstgevend ook!

Marcella – Sales Monkey

Alle voordelen op een rij

Een servicecontract zorgt voor duidelijkheid bij de klant en bij jezelf. Je dekt al je eventuele kosten en houdt ook nog een gezonde marge over.

  • Duidelijke afspraken.

  • Professionele uitstraling.

  • Meer vertrouwen bij de klant.

  • Alle kosten gedekt.

  • Verdien voor de levensduur van het systeem.

  • Extra inkomsten met een gezonde marge.

  • Een positieve klantrelatie voor de lange termijn.

Wil de klant geen servicecontract? Geen probleem! Dan is er ook geen discussie als je bij reparaties kosten in rekening brengt.

Start met servicecontracten

Vorige functie:

Service Management

Volgende functie:

Prestatierapporten

Waar wacht je nog op?

Wij hebben alle benodigde documenten en
een eenvoudig stappenplan voor je.
Start met servicecontracten