CSM en Support

Vertrouw op onze toegewijde Customer Success en Support teams voor deskundige begeleiding en advies over hoe je jouw software-ervaring kunt verbeteren. Profiteer van deskundige inzichten in het maken van nauwkeurige zonneplannen en het maximaliseren van je verkooppotentieel.

  • Vlotte onboarding met persoonlijke begeleiding van een toegewijde Customer Success Manager.
  • Real-time chat support tijdens kantooruren, waarbij je binnen enkele minuten antwoord krijgt.
  • Een uitgebreide kennisbank en ondersteuning voor elk aspect van onze software, van PV-ontwerp tot integraties.

Vertrouwd door meer dan 800 solar bedrijven

Ze beoordelen ons met een 9,2

Gemakkelijke onboarding

Ons onboarding team zorgt voor een soepele onboarding door middel van online en persoonlijke trainingssessies en interactieve webinars. Onze in-app helpfunctie biedt directe begeleiding, waardoor het gebruik van de software moeiteloos verloopt.

Customer Success

Ons Customer Success-team zorgt ervoor dat je de maximale waarde uit je software haalt. Ons Customer Success-team staat klaar om je advies te geven om onze software aan te passen aan je specifieke behoeften. Het team is ook in staat om deskundig advies te geven over al onze integratiemogelijkheden en maatwerkopties.

Solar-Monkey-customer-service

Live support

Onze klanten waarderen onze in-app ondersteuning enorm. Tijdens kantooruren kun je terecht met al je vragen over onze software. Te druk om met ons te chatten? Je kunt ook rechtstreeks naar onze uitgebreide helppagina’s gaan voor extra informatie. We hebben alles wat je nodig hebt om je weg te vinden in onze intuïtieve softwareoplossing.